Dienstag 12 April

Gick och la mig med en dunder huvudvärk som eskalerade från ca 15 till tablettdags, somnade sen på stört men givetvis efter 2-3 kapitel. Sen tyckte kattfan att vi skulle tjittjatta lite mellan 2 och 4, hade jag tyat så hade jag nog flått honom... huvudvärken kom smygande framemot eftermiddagen idag med, tog mig iväg till träningen, och huvudvärken har ersatt av en annan värk, får se om jag kommer kunna röra mig imorgon. På gruppträning finns det alltid någon som ska stå längst fram och som önskar att den är instruktör, överdriver och ofta gör helt åt helvete fel. Nu behöver ju inte jag titta på denna person men av någon konstig anledning så hamnar jag alltid bakom eller med denna person inom min synvinkel, vad har jag gjort för fel?!

Och hur ligger då landet med mobilen, joodå! jag blev inte besviken den har redan helt själv hoppat till flygplansläge, suck!

Herr Sjöblom och jag har en enormt bra idé när det gäller tema på fest, frågan är om det är någon mer än jag och han som skulle uppskatta det. Skulle vara jäkla kul att se Sjöblom som Roland Cedermark med frisyr, mustasch och dragspel iallafall.

Vilken usel tv-tablå, det mest intressanta jag hittade var hur man tillverkar en swiss-kniv, tar och diskar istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0