Pling!

Pling "Du kan hämta din mobil" och det gjorde jag. Tydligen så hade de bytt ut någon del och uppdaterat lite. Smått besviken, hade hoppats på att den var "olagbar", några studs i golv och ett dygn i en snödriva räckte tydligen inte för att den skulle ge upp. Men vem vet hur länge den fungerar den här gången. Sen dyker problemen upp, telefonen är helt blank, alla inställningar är borta och tydligen så är jag i Storbritannien. Eftersom denna jävla Vivaz inte är logiskt uppbyggd för 5 öre så tar det en jäkla tid att bara hitta inställningar för tid och datum och förflytta mig till Sverige/Sweden. Och sen det roligaste, lägga in alla kontakter, blir flashback till tidigare år (med blandade känslor) när man går igenom alla nummer och frågan är varför jag fortfarande har kvar vissa nr. Ju fler nummer man har desto fler vänner har man, som flest vänner på Facebook vinner, eller?! Struntade i en del, så jaa nu har jag väl en mindre umgängeskrets men ack en som jag håller mer kär.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0