Nu är det vååår

Lördag och larmet ställt på 7.30, inte humant det minsta. Snabbfrukost och iväg ut till Lidnäs. Sen höll vi på och slet oss fördärvade i 5 timmar, mycket ris och skit blir det, när skog ska bli betesmark. Eldas skulle det ju också, vi säger så här, ingen av oss kommer ersätta Gryningspyromanen i Ystad.
Men skam den som ger sig.
Så vitt vi vet så tog det sig bara där det skulle i år och inte i någon avlägsen stubbe.

Totteham-Stoke för Mr.T och jag åkte till Startvägen där jag fick mina glasögonen nerkladdade av både August och Moa. Hej då-kram och Moa frågar "Varför har du en tutt-prick i ansiktet för?" Moa tyckte helt enkelt att min leverfläck liknade en bröstvårta. Så det där som jag tänkt på så länge, ringa Vårdcentralen alltså, får jag väl ta tag i för vem vill ha en third nipple i ansiktet?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0