M

Var inne på Gyllene Måsen ikväll och skulle köpa mig lite mat. Före mig i kön stod en ung man (tänk 25-30 bast), han beställde och fick vänta, gick då åt sidan. Han såg lite sliten ut; blå nariga läppar, mörka ringar under ett par glansiga ögon som satt långt in, han svettades ymnigt i tinningarna. Helt plötsligt när han stod där så drog han upp ena byxbenet och ut ramlade en 0.5 liter cola. Sen så började han plocka i fickorna på sin jacka och plockade fram 3-4 rullar med vit sytråd. Efter lite mer rotande så damp det ut en Gilette Fusion Power på golvet. Han fick sin mat, tackade och gick därifrån och lämnade mig med huvudbry: Jag undrar vad han skulle sy?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0