Kontenta

Helgen har vi tillbringat i Lidnäs hos Lille Storebror och monterat takstolar massa meter upp med solen i ögonen. Upp och ner för stege med höjdskräck. Kontenta: Ont i kroppen och även myggbett.


mr.T är ju absolut tvungen att ha Viasat (för att heja heja Tottenham!) och detta innebär att vi nu har en box. En massa kanaler som kanal 10 med förböner och gudstjänster hela dagen, Al Jazeera både engelsk och arabisk, något för alla. Men i sin tur innebär det att nu har vi 3 fjärrkontroller. Kontenta: Jävligt förvirrande och en jävla massa skit kanaler.


Storkok is the shit! Kontenta: Många matlådor.

Kattjäveln pep mellan 01.03-02.17, antingen understimulerad eller så kan det vara så att han tycker mr.T sover på hans plats. Kontenta: upprörd Mr.T, lek mer med den bortskämda katten som tror att han äger halva sängen.

Verkar som så att Rose-Marie och Kjell var tillbaka i Ullared i somras. Kontenta: Karln fick inte åka till Kanarieöarna i år heller.

"Mamma, det finns så många pojkar på dagis så jag vet inte vem jag ska gifta mig med när jag blir stor" citat Fanny 4 år. Kontenta: Vi ställs hela livet inför beslut, stora som små.

Idag är det måndag. Kontenta: 4 arbetsdagar till helg.

Dagens födelsedagsbarn: Ann-Louise Johansson 31 år.

Kommentarer
Postat av: Shobben

Det som ar laskigt ar ju att Kanal 10 ar Citykyrkan i Almhults "uppfinning". Huuuuuuuu

2010-09-09 @ 12:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0