teve

Läste idag i Metro att Cold case skulle slutas sända - brukar jag tittat på.
Läste idag i Metro att Brottskod försvunnen skulle slutas sända - brukar jag titta på.
Läste idag i Metro att Forgotten skulle slutas sända - brukar jag titta på.
Vad har jag gjort för att förtjäna detta då? Vad ska jag nu titta på? Jag vill inte titta på serier där man måste se varje avsnitt och vara uppbunden. Jag gillar serie med fristående avsnitt helt enkelt.

Tor har varit ute med sina bockar Tanngnjóstr och Tanngrisnir och stridit med Mjölner mot jättarna. Dunder och brak!

Har varit på Afropowerdance idag och hoppas på att inte ha för mycket träningsvärk de närmaste dagarna. Iallafall hör alltid man något roligt.
En ung mamma hade med sig sina 3 söner varav 2 skulle på simskola (har lite svårt för det där med ålder men den minsta var väl knappt 1, mittenpojken ca 5 och den äldste 7 kanske eller nåt.)
Mittenpojken säger:
- Mamma... och så var det en som hade hela handen på snippan...
- Jag har ju sagt att det där pratat vi inte om här.
Hihihihihiiii!

Dagen jihuuu: Bara en arbetsdag kvar denna veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0