Ledig måndag.

Har haft en helt fantastisk ledig måndag. Vid 04.50 cirkus gurka begav sig Mr.T iväg och det blev tomt och ensamt. Gosade ner mig till lite innan 9, donade och sen stack jag och Stellan till Simhallen. Cykel på schemat, är inte så förtjust i lunchpass, trots att jag varit vaken några timmar så är det inte tillräckligt. Men idag gick det kanon, trampade på som tusan, berodde nog en hel del på musiken (Sahara, Mustasch, Metallica). Hem, duscha och dona. Sen ner på stan och en fika med Slempå. Trevligt, trevligt, var ett bra tag sen. Sen hem på Stellan och skeda med Magnus i soffan. En skön dag, fått en del gjort men ändå hunnit med att ta det lugnt. Klockan är fortfarande arla men jag funderar på att inta ryggläge i bädden och läsa lite. Ska ju trots allt jobba tre dagar denna veckan, har tagit en ledig dag på fredag, ska ha en hel dag med mamma i Ullared. Blir väl inte så mycket umgänge inne på Gekås direkt men mysigt ska det bli.

Sen är det mycket inplanerat i kalendern framöver, känns det som, men bara skoj skoj.

Dagens doft: kattkiss i soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0