Knut

Förra veckan när jag skulle dammsuga visade det sig att det var stopp i munstycket. Petade och hade mig och fick väck lite damm och katthår. Försökte plocka isär det men gick inget vidare, tänkte lysa lite med ficklampan men det gick inget vidare det heller eftersom batterina var lite förstörda. Men eftersom jag petat väck lite, så dammsög jag ända. Men så i söndags när jag diskade efter lördagens samkväm, så hoppsan så föll ett glas i backen. Fram med dammsugaren och jag nämnde för Mr.T att det var lite stopp i munstycket. Fanns visst lite mer muskler i hans armar än mina så han fick isär munstycket (skyller på mina trasiga handleder). Efter lite petande så klirr. Ahaaaaaaaa sa jag. Det var därför det inte gick något vidare att dammsuga. På golvet låg en 5-krona. Hoppsan Kerstin!

Cyklade till jobbet idag när resten av staden sov, ute var endast jag och en kvinna, 2 skator och någonstans satt bofinken Knut. Ett underbart lugn.

Dagens stöd: skenor för höger och vänster handleder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0