Böcker & birds

Har beställt lite böcker idag och är själaglad, bara det att det tar för många dagar innan de kommer hem tycker jag. Inte för att jag är helt utan böcker att läsa, men nu har jag haft uppehåll från Margits böcker för länge. Har ju bara 10 kvar i Ljusets rike- serien, är väl dags att avsluta den. Men iallafall nu när jag skulle betala för mina inköp så hade ju Swedbank lagt till sig med en ny grej när det gäller att handla med kort på internet. Efter en uns irritation över detta och tillägg av den nya tjänsten blev böckerna iallafall betalda. Får väl ändå vara lite tacksam för att de lagt till den tjänsten. 
Tänkte på en sak innan när jag skulle duscha. Jag tycker om att duscha och jag tycker om att läsa men det är bra svårt att göra detta samtidigt. Varför är det ingen som har löst det i-lands problemet än?!

Arla måndagmorgon vaknade jag av att det flög runt ett gäng fiskmåsar och snick-snackade utanför fönstret.
Idag arla morgon vaknade jag av att några kråkor snick-snackade utanför fönstret.
Undra vad det blir för fågelart tiiiiidigt imorgon?!

Dagens fråga ställs av pastorfrun Annie i 7th Heaven: "Vilken tandläkare åker mototcykel?"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0