skrattar bäst som skrattar sist

I lördags kom Eide och Emma över på lite kronhjort och melodifestivalen. Blev en del alkohol och en runda på stan och black jack på Sports/Pauze (och ingen kassamaskin hade hon igång och det tyckte ju Mr.T var jätte kul att påpeka en massa gånger.) Söndagen kom och Mr.T var bakfull och jag var pigg, dagen tillbringade vi i soffan och med att titta på nästan hela säsong 1 av Prison Break. Jag tyckte iallafall att det var jätte kul att driva med honom hela dagen och skratta när han tryckte i sig Alvedon. Vi gick och la oss och jag vaknar mitt i natten av att det luktar rök, dessa jävla ventilations-mojänger som släpper in massa skit säger jag bara, lite nojjig och svårt att somna om. Sen så började ju Mjaugnus låta så ja mellan kl. 1 och 2 var jag klarvaken i natt. Sen så upp och jobba och sen började helvetet... Skratta bäst som skrattar sist, har varit bakfull som fasen, illamående och magen i uppror. Kallsvettades och tänkte ge upp vid lunch, fick i mig lite mat trots illamåendet och sen började det klarna lite. Pga. dåligt samvete (om jag skulle avboka) så begav Stellan och jag oss till simhallen och efter att ha slitit mig igenom ett cykel-pass så var bakfyllan utsvettad och nu är jag nästan människa igen. Jag ser ljuset i tunneln...

Countdown: 10 borde det vara va...

Dagens självklara ordspråk: Skrattar bäst som skrattar sist


Kommentarer
Postat av: Shobben

Nu är det bara 9! xoxo

2010-03-16 @ 13:50:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0