och så var det bara 3 dagar kvar...

30-års kalas i lördags. Jag var väldigt städad och lugn och var i bingen innan klockan slog 01. Men inte hjälpte det. Rejält slö och huvudvärk utan dess like. Och inte blev det bättre när vi skulle åka och handla, på parkering så dyyyyker blodsockret och fyyy fasen så dåligt jag mådde. Mr.T var mycket nöjd och en del av mig var också nöjd eftersom jag då inte skulle vara bakfull på jobbet idag måndag som förra måndagen.

Undrar vad som har hänt med tv-tablån?! Finns ju ingenting av värde att titta på. Alltid en massa serie som ska följas och det orkar jag inte med. Så idag vid 20 led jag mig igenom Håkans bar, för titta på tv var jag ju tvungen till. Undra när Håkan kommer förstå att folk gör narr av honom. Tycker synd om honom, naiv är ett ord som passar in på honom kanske.

Idag begav mig ner på stan för att införskaffa mig en ny mobil eftersom jag sagt upp abonnemanget hos svindyra telenor som bara har erbjudande som gäller om man ringer till andra inom telenor. 1. var tvungen att bege mig till telenor då jag inte sagt att jag ville byta operatör, fixade det. 2. bestämde mig för telefon och abonnemang hos telia. 3. telenor hade inte släppt numret. 4 mobilen fanns inte inne, ville inte ha en som de "använt endast några timmar". 5. telia-killen ringde inte så jag antar att telenor släppt numret. 6. om det här går smidigt när det är dagen då jag går över till telia ska jag köpa mig en triss.

Bara 3 dagar kvar.
Imorgon tvättar jag.
På onsdag är jag hos frisören.
På torsdag far vi.

Dagens händelse: 446 pund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0