Jädra i min låda

Grabbarna har gått och lagt sig och jag sitter upp en stund till. Antar att det har med deras ålder att göra, de är ju ändå födda på 70-talet. 
Kunde idag hämta min nya mobil, även om det inte var min första tanke utan jag skulle bara gnälla lite, så jag har inte fått något gjort ikväll utan suttit och pillat med den. Och det har väl med åldern att göra det också för jäkla vad klurig den var att förstå sig på :) Men men "det löser sig" sa gumman som sket i vasken.

Imorgon bär det av, äntligen är det dags för ännu en tur till London. Ser fram emot precis allt (jaaa förutom just det att det är så jäkla tråkigt att flyga, kan bero på att jag får lite dödsångest.), en frühli eller flera förhoppningsvis, många affärer och framförallt ser jag fram emot att träffa allra bästa Shobben. Det kommer bli som vanligt, mycket fniss, mycket sjuk humor och väldigt konstiga associationsbanor. Kan inte bli bättre.

Näää. London calling

Countdown: Jösses imorgon bär det av.

Dagens födelsedagsbarn: Kristin "Kicki, Klicki, Kickass, Klistin" Oertel 29 bast.

Kommentarer
Postat av: kristin

eeeeeeee..... pfff! 29?!??!! Närru, där slant du en siffra. 19 var det.

2010-03-31 @ 18:37:36
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0