23

Har haft 3 väldigt intensiva veckor, med minst 55 timmars arbete per vecka. Har väl inte riktigt återhämtat mig än. Denna vecka blir lugnare, bara övertid på torsdag och sen fika med Kristin. Och på fredag drar jag till Kalmar för att färdigställa höger armen, hoppas att det tar bättre denna gången. Helgen ska Mr.T och jag tillbringa uppe i Toteboet då jag är långledig, var ett bra tag sen vi var där eftersom jag har jobbat och bytt pass hit och dit. Sover så gott där så ser verkligen fram emot helgen, hoppas på att träffa lite trevligt folk också.

Bokrean drog i gång i torsdags, kom hem med 3 inbundna och 2 pocket, är inte så jätte förtjust i inbunda böcker. De gör sig jätte fint i bokhyllan men är otympliga att läsa i sängen och sen tar de sådan plats i väskan. Apropå böcker och bokhylla så var Mr.T och jag på IKEA i söndags, skulle köpa bokhylla (längd kolli ca 208, längd bagage 170), gick inget vidare, hade väl i stort sett lagt ner det innan vi åkte men en utflykt är ju alltid trevligt på en söndag. Sen så är det så skönt att åka bil, har en enorm sövande effekt på mig, somnade till både dit och hem, inge vidare utflyktssällskap.

I fredags kväll sa Mr.T och jag att "ÅÅÅÅÅÅååhh vad Mjaugnus varit lugn och tyst på nätterna nu sen den nya maten." Krubb med mindre energiinnehåll. Fick vi äta upp det heeeeeeela helgen?! Jaaa det fick vi, kattfan hade spelet både fredag och lördagnatt.

Countdown:23

Dagens födelsedagsbarn: Grattis Pugh på 63-årsdagen. http://www.youtube.com/watch?v=_6ddhaX5Zto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0