17

När jag kom hem idag så hade Mjaugnus skvätt lite i soffan, han kräktes sen i hallen, ögonen rann, han hade problem att kissa och en jäkla massa mjäll. Totalpanik!!! Meeeen jag gissar på att det ännu en gång var en protest mot ensamhet (trots en alldeles utmärkt kattvakt, fröken Oertel), för jag har iallafall haft en svans hela dagen och han har legat på mig när jag tittat på film och ibland försökt gosa upp sig bakom glasögonen. Så paniken har lagt sig och jag har suttit/legat inne hela dagen, dock med balkongdörren öppen, allt för att Mjaugnus inte ska känna sig övergiven.

Helgen har varit som den brukar vara i Totebo. Träffat mycket folk-trevligt, och sovit mycket-trevligt.

Countdown: 17

Idag firar vi: Internationella kvinnodagen.

Kommentarer
Postat av: kristin

Nämen mamamamagnusch!!! Vi som hade så trevligt i söndags... det va nästan förolämpande!

2010-03-09 @ 21:59:44
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0