Tyd den ni...

Jag gick ut från en byggnad liknande en högstadieskola/fritidsgård och då kör en mercedes upp med en man med utländskt utseende vid ratten. Han skjuter mot mig men jag klarar mig oskadd och i och med att jag gör det och har sett hans ansikte så måste jag likvideras. Den som ska göra det är en man som ser ut av som en blandning av Robert Gustafsson och Silas (från Da Vinci-koden) han jagar mig med pistol men jag tar mitt barn (som är ca 6 månader) och hoppar in i min baby-rosa Volvo 240. Lägger barnet på golvet på passagerarsidan och kör iväg från honom (jajamen, JAG kör). Men eftersom han springer och jag måste köra en jäkla runda för att komma ut från parkeringen så kan han gena och komma i fatt och ta mig, men jag tvärnitar och vänder och kommer undan. Pjuhuu.. Trodde jag. Nu sätter gangstrarna in det tunga artilleriet. Jag gömmer mig i en sommarstuga/kolonistuga men inte långt ifrån mig förberder sig min nya fiende för att ta mig, i en stuga sitter Per Morberg och slipar sin stora jaktkniv..... Sen börjar Israel Kamakawiwo'ole sjunga och det är dags att stiga upp...


Det finns faktiskt en hel del pensionärer som använder sig av datorer, men jag vet inte, tillhör man avgångsklass 1900 så borde man vara runt 130 och det är väl lite väl optimistiskt att få ihop hela klassen kanske...

Dagens födelsedagsbarn: Markus Mustonen 37 bast.

Kommentarer
Postat av: Ida Alfredsson

Du har fått en award från mig, kolla in min blogg! Kram

2010-01-29 @ 19:11:29
URL: http://idaalf.bloggaratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0