inte möe

Mer snö. Det kan väl vara mysigt... om man inte cyklar och har glasögon. Har man tur så blir det bara lite suddigt av flingorna men har man osis så immar de igen och det blir ett större äventyr än var man förväntat sig på färden.

På lördag drar det igång. Då är det möte med "Miljögruppen" i Hultsfred och efter det party och "Kommando Hultsfred". Ska bli skoj det här!

Dagens jäkla-skit-förbannade-satan: Tåget mellan Högsby och Vimmerby har slutat gå så nu kan jag inte ta mig till Mr.T imorgon kväll utan får vänta enda till på fredag. Bajs! Sur!

Kommentarer
Postat av: kristin

Du FÅR ju inte cykla i det här vädret har jag ju sagt!!!! Igår var jag ute å gick, hur många ggr höll jag på att bli påkörd av vingliga cyklister?! Inte mindre än TRE ggr!! Jag förbannar er snöcyklister. Skaffa en spark istället >:(

2010-01-15 @ 15:54:56
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0