Destination Afrika

Idag har jag hälsat på solen, efter ett tag jagade jag bort och högg ner vildsvin på fältet och sen jagade jag bort mina kor från fältet. Efter det grävde jag och grävde, dags att så frön och stampa igen, efter det gick jag och hämtade vatten och dansade iväg med krukan på huvudet, sen var det dags att vattna och vattna och efter det ge gåva till solen... Varit på afro power dance idag och värk i stjärt (bakstjärt) och insida lår förekom redan på väg hem. Förresten Stellan mår inte så bra, antingen tål han inte köldknäppen för han gnäller så eller så är det kanske dags att dra vidare till bikeheaven.

Dagens uttalande: Kan jag få se på Simpsons (Finfons) tack! (Moa 3 år)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0