Som ny

Har haft en riktigt bra och trevlig dag, lite trött efter att haft 2 nysattacker på 4 och 3 nysningar i natt. Mr.T undrade i morse varför jag fnittrade när jag nös? Men vad skulle jag göra då när jag vaknar av att jag behöver nysa, har aldrig varit med om det förr. Mr.T stack iväg på skidor och innan vi hann äta frukost så kom Anna på besök från Målilla. (Nu var det ju inte frukost tid, mer lunchtid.) Trevligt umgänge och Kicki slöt upp för en fika/macka på Palles. En macka som 3 av 4 tyckte var god, dock lite svåräten. Har ikväll varit på pappsens jobb och hämtat hem Stellan. Tror jag kommer spara de där pengarna som jag tänkte lägga på ny cykel i vår för han var i stort sett som ny. Nya däck och slangar bak och fram, nya handtag, korgen var stabilt fastsatt, nya reflex bak och fram, pakethållaren satt fast, kedjan var spänd och ordentligt smord, och sen som kronan på verket en ny sadel med gele i. Tror nog att Stellan kommer att hänga i ett bra tag till.


Dagens födelsedagsbarn: Axl' Rose 48 bast.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0