"Tillfälligt besök"

Bror Nicke-picke-pö ringde och vi pratade om just lite ditt och lite datt och när han frågade om jag och Mr.T kommer på lördag då så slog det mig. "Nä men Grattis på födelsedagen!" Oopsie daisy! Undra om han ringde bara för att bli gratulerad?!

Har varit och gapat hos moster idag. Satt i väntrummet och läste och nickade till. Inga hål i gaddarna (pjuh) men använd tandtråd!

Sen har jag tänkt på en sak, det där med "tillfälligt besök", "tillfällig vara" etc. Vad är det för hittepå egentligen? Börjar bli lite smått irriterad på det där nu. Okej, Catch brukar jag inte så ofta men för mig så pepparmint smak en utmärkt smak på tjejsnus. Men Valio Vanilj Yoghurt med en massa goda smaker som är "tillfälligt besök", just nu krusbär, det är väl en någorlunda normal smak men finns det någon där ute i detta avlånga land som äter apelsin/morot? Den borde väl vara på "tillfälligt besök" om något...


Dagens upplevelse: åkt saab med en italienare som bara fick in radioprogram på finska.

Gaddning imorgon! Jihuououou!

Kommentarer
Postat av: kickasss

lägg upp bilder på gadden, tack.

2009-10-29 @ 23:01:06
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0