jovars!!!

Min torsdag bestod av värk och smärta. Vaknade med en massa ledvärk, tåg till Kalmar, värk. Till tatueraren och där fick värken sällskap av smärtan. Inte så farlig smärta, men det biter rätt bra på insidan av armen asså.
Mmm, ja jo jag är nöjd med resultatet men den behöver en rejäl genomkörare för att bli jämn och fin.
Så nu är den armen också klar, undra vad det blir härnäst?! (Har faktiskt redan börjat spåna på en ny liten grej :P)



Gick en runda i Kalmarstad efteråt, inge vidare att gå själv och sen så var det rätt kyligt. Tåg hem och jag gick och köpte mig lite tantsnusk (Ljusets rike bok 3 och 4). Underbar läsning!!!

Har idag varit hemma hos storebror Nicke-picke-pö på lite kalas. Mycket trevligt, både sällskapet och marängswissen. Blir en lugn och skön kväll eftersom jag jobbade kväll, natt och förmiddag. Väntar på att skaldjurspajen ska bli klar. Mr. T tittar på film och fnissar, reflekterade inte så mycket över vilken film men när jag hörde en låt så visste jag precis vilken film och vilken scen: kadett Copeland och kadett Blankes ramlar in på Blue Oyster. (dvs. han tittar på Polisskolan.)

Händelser 31 oktober:
- Harry Houdini kolarvippen. (1926)
- Martin Luther hamrar upp sina 95 teser på Slottskyrkans port i Wittenberg, Deutschland. (1517)
- Johannes Paulus II erkänner att Galileo Galilei behandlats fel av Vatikanen 400 år tidigare. (1992) 
  Det var väl kanske på tiden va?!

Kommentarer
Postat av: Frida

Va fint det blev. Jag vill me göra nått nytt. nuuuuuuuuu. Sen tycker jag att det är på tiden att vi träffas snart me. Kram

2009-11-01 @ 18:55:47
Postat av: kickasss

ok, syns lite dåligt men ser snyggt ut!! Måste beskådas in real life inom snar framtid.

2009-11-02 @ 17:59:58
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0