helg v. 43

Fredagen tillbringades framför teven och med en del gluttande i diverse tatueringstidningar, så nu vet jag nog hur jag vill ha det. Får hoppas på att det blir en bra bakgrund för mina rosor och annat krafs.

Lördag och mr. T åkte iväg på gymnasieåterträff och jag ner på stan i regnet med Emma å Kicki, blev inget shoppande alls för min del men en casalinga och ett beslut om att vi skulle ut och förtära lite alkohol. Mys och fördrink hemma hos Emma och vi begav oss till PM. Tyckte att ljudvolymen var hög och det är väl ett tecken på (gott eller ont) att jag börjar bli gammal. Nattamatdags och vi begav oss till Donken, där vi kom in på diverse bisarra ämnen som t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=ytWgovxo3eA&feature=related
Emma största bekymmer med denna situation var att trycket mot axlarna måste bli enormt, Emmas bekymmer resulterade i att Kicki bröt ihop över pommesen och skrattade så att hon grät. Sen var det ju bara dags att försöka övertyga flickorna att det verkligen var i natt vi skulle vrida tillbaka klockan en timme.

Söndag och iväg med bröder och familj + mamma till Ljungby och simhallen där. Äldsta äldre brodern och jag slängde oss ut i den som liknar ett avlopp och jädra i mig vilken fart, visste inte vad som var upp när jag damp ner. Sen hängde yngre äldre brodern på också och damp ner fnissande. Höjdpunkten på det hela var helt klart när mamma inte hann undan på den långsamma rutschbanan och äldsta äldre brodern dånade rakt in i henne så hon gjorde en praktvurpa och klagade på att hon hade ont i knät när vi åt mat. Har även idag av brorsdottern Moa lärt mig en barnvisa i ny tapning. Man lär sig något nytt var dag!!

Dagens mest opassande handling: Sitt inte i barnpoolen utan barn och kläm på din flickvän/pojkvän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0