gadd, 10 kr, ullared

skickade iväg ett mail till tatueraren och bad om en tid, fick tid kl 10, den 29 februari, bara det att 29 februari inte finns 2010, hummm! men fick ett svar om att dagen varit lite lång och att han menade den 29 oktober, så helt plötsligt hade jag en tid om en vecka och inte om ett halvår, lite smått förvirrad så visste jag inte riktigt hur jag skulle göra. men har hittat vikarie så det blir väl av nu då även om jag inte riktigt vet hur verket ska bli men det löser väl sig på plats förhoppningsvis. om någon är ledig på torsdag och inte har något för sig och känner för att undehålla mig när jag blir fin så häng gärna på, alltid trevligt med sällskap... :)

förlåt mig nu frida börjesson men har nog inte skrattat så på länge.
min kära frida hörde av sig igår på msn och berättade att hon blivit lurad. det visade sig att en hemlös kille/man/gubbe sålt en gratistidning till henne för 10 kr. bara det var fick mig att kikna av skratt, sen berättar frida lilla att det var reklam om att köpa hultsfred-biljetter i den och jag tänkte att det var ju kul att de börjat reklama redan för det, men det var bara det att det var för årets hultsfred 2009 som det var reklam för. så inte bara det att hon KÖPT en gratistidning den var bra gammal också, inom mig hörde jag hur snacket gick bland de hemlösa om den blonda tjejen. :D

hörde en fantastiskt bra låt på rix morronzoo i "bakom chefens rygg"
http://www.youtube.com/watch?v=7KhJGrxpv70 
har trallat på den en hel del under dagen med kollegan frida.

sen var det något som ville att jag skulle skriva att han är bäst också, nämner inga namn men ja jo emellanåt är han faktiskt helt klart bäst :D

trevlig helg på er hörrni!

dagen födelsedagsbarn: peter lemarc 51 år, grattis grattis!

Kommentarer
Postat av: Malin

Välkommen till bloggträsket! O vem kan det vara som anser sig själv va bäst...??? Vad blir det för konstverk den här gången och var på kroppen?



Kram Malin (Melle hälsar)

2009-10-25 @ 11:15:06
URL: http://baravaramalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0