En torsdag

Har varit en hel vanlig dag med sina vanliga ups and downs. Efter jobbdagen fick jag två behov tillfredsställda, en fika-dos och en Kicki-dos, var längesen jag såg den där kvinnan, hon var några kilo smalare och hade några sönderhostade muskelfästen men annars så var hon som vanligt och det var ju en lättnad det (efter 2 veckors isolering kan man bli lätt galen). Drömde i natt att jag födde barn, gör det med jämna mellanrum (i drömmens värld), ungen växte och knakade och efter 1 vecka kunde den gå och sprang iväg, men det var ju inga bekymmer för de kommer ju alltid tillbaka så det var ju absolut inget att vara oroliga över.

Snart är det över, över för Stellan, han mår inte vidare bra, det är lite läskigt att trampa fram, platt väg helt okej! men när det börjar gå utför så börja han skaka och drar en massa åt vänster, sen så tar bromsarna inget vidare heller. Får nog ta och skylla de flesta felen på vurpan mitt på ljusa dagen på Sandgärdsgatan i somras (cykla aldrig med en banankartong i handen). Men får väl ta och vänta till våren iallafall så att jag kan köpa förra årets modell (dvs. färg) för en kosing billigare.

Dagens kroppshållning: Tore Kullberg

Kommentarer
Postat av: kickasss

Ja det va trevligt!

//Skinny ;)

2009-10-23 @ 23:34:57
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0