Blogginlägg 1

I brist av sysselsättning en måndag, sista dagen av min långledigheten fick jag för mig att jaa varför inte försöka mig på en blogg.
Efter att ha varit upp och kokat kaffe till mr T och skickat i väg honom till Toteboet så somnade jag inte igen utan läste några kapitel ur "att älska som en porrstjärna" av Jenna Jameson. En förvånansvärt bra bok förresten. Så efter några kapitel och lite gnällande från Ma-Magnus så rullade vi ihop oss och vi sov lite väl länge så nu är måndagen långt gången och jag har inte lyckats åstadkomma så mycket mer än en Väldigt sen frukost och ja ett försök till sysselsättning genom att starta en blogg. Skulle kunna fördriva dagen med så mycket mer men vad är det för fel med att bara göra ingenting?!

Dagen fundering: Kan det bli något gråare än vad det är ute idag?!


Kommentarer
Postat av: Shobben

Hey shobben!

Är du inte flitig så påminner jag dig, för det här är jag exalterad över! Can you feel it?! ;)

xxoo

2009-10-19 @ 16:55:12
URL: http://misskarolina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0