den där nyår

Det började redan för några månader sen "Vad ska du göra på nyår?"  Fnissade lite och tänkte "Tokstollar, börja planera det redan." Nu verkar det som att de flesta (inte alla) har börjat planera eller redan planerat sitt firande och ja jag jobbar som vanligt 07.00-15.45 både nyårsafton och nyårsdagen, så jag antar att det blir som förra året. Jag, Magnus, en kebabtallrik, någon dålig film på teve, titta på raketer och sova kl. 00.10. Enda skillnaden är ny lägenhet, tror att jag kommer se fler raketer och det gillar jag. Näää... men annars är jag inte bitter! Bara en aning men är inte så mycket att göra åt. MEN om någon inte har något speciellt planerat och känner för att spela lite spel, äta något gott, ta det lugnt med alkoholen se på raketer och tjoa och sen sova tidigt så umgås jag jätte jätte gärna, för Magnus han är inte alltid kul sällskap och han delar inte min förtjusning när det gäller raketer (även fast jag tycker det är sjuuukt mycket pengar som smälls bort så kan jag inte låta bli och mysa).

Dagens undran: Vad hette Rödluvan innan hon fick den röda luvan av mormor?!

Kommentarer
Postat av: Shobben

Ja, jag har då ingen aning ännu. Jobbar nyårsafton, som en vanlig dag här serru, och på kvällen...? Tur att man bor ovanpå en pub ifall planerna faller isär totalt! Hade jag varit i Växjö hade jag joinat dig med världens leende på läpparna... ;) xxoo

2009-11-10 @ 23:00:11
URL: http://misskarolina.wordpress.com
Postat av: ALo

Hörru flicka lilla, ja jobbar jag med, plus har oliver, men kika ut till sandsbro med mystiska mr T.. (rätt där??)



Kram gummibanan!

2009-11-17 @ 19:53:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0