så var det

Efter att ha åkt buss med bakisluktande män och varit kissnödig och törstig samtidigt (måste verkligen vara Satans verk.) gick jag och Mr.T igenom "Wimmeby" på 5 minuter och han konstaterade att vi var tvungna att bege oss till "Wästewik" att köpa hans julklappar i sista minuten. Avklarade det och begav oss hem mot Toteboet och julvakan hemma hos Sumpen, massa homecomings. Blev en tidig kväll för mig och Mr.T i jämförelse med resten, var nog en del som hade lite ont i hårfästet dagen efter. Första delen av julaftonen tillbringades i Ankarsrum med mat och tomte. Efter 3 paket och en väldigt högljud robot sa Mr.Ts systerson 3.5-årige Mellebellebus "Nu orkar jag inte mer." Jobbigt att få många julklappar. Satte oss sen i bilen och tog oss de 16 milen till Växjö och store storebrodern. Ännu en tomte men min lilla Moa sa "Vilket paket är mer till mig?!" Favoritjulklappen var fiskspelet som roterade, fast tålamodet tröt snabbt för damen så hon tvingade upp gapen på fiskarna och skrek "Jag har fångat en" tills alla hörde. Verkar som att Mr.T blev nöjd med sin julklapp och jag är också nöjd med den eftersom jag köpte en biljett till mig själv också:) Och japp, jag är nöjd med mina julklappar också, speciellt den ILLgröna klockan från Mr.T. 


Käre fadern hade givetvis klätt ut sig till tomte på sitt eget vis i år med hjälp av ett spray-flasklock.

Juldagens afton tillbringades med Klicki och Ädi och en hel del finsk och tyskaccent. Vi spelade tjej-TP som Ädi uttyckte det och vem som vann minns vi inte.

Dagens insikt: att göra i stort sett "ingenting" i flera dagar är jobbigt, ser fram emot att jobba imorgon men det här lär jag väl ångra, när det är dags att börja jobba kl.7 både nyårsafton och nyårsdagen.


Kommentarer
Postat av: MR T

DET ÄR JAG SOM ÄR JULDAGSMÄSTARE I TP!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-12-27 @ 23:03:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0