köttkoma

Hade tänkt att skriva om helgen i u.k meeen eftersom jag inte riktigt kan lösa det där med minneskortet i kameran och datorn så får jag vänta ett tag eftersom det är roligare med foton.

Skulle idag skicka iväg en liten julklapp till u.k men det gick ju givetvis inte vägen, svettig och stressad så kom jag till posten, krånglar med kartong och ska betala (paketet vägde lite över 1 kilo) 230 skulle de ha för porto och kartong, gulp! Det var det jävligaste, så jag betalade kartongen och sa att jag skulle tänka på saken. Det är väl inte konstigt att det inte går bra för posten när det kostar hutlöst mycket att skick a ett ynka kilo till trevliga Teddington. Och om jag hade varit smart så hade jag tagit med klappen när jag var där men det planerade jag ju inte in så bra så jaa hur jag ska göra nu det vet i tusan, är ju fasen nästan billigare och åka över och lämna den själv.

Var idag på mitt första julbord, hade önskat att det var det sista för det är ju inte så där jätte gott, en frossa i kött och köttkoma är inge vidare trevligt tycker jag. Och inte nog med det så fick vi bara EN julmust. 2 stycken köttfrossor till inom en vecka (+ julafton) sen blir det nog att äta grönsaker och sallad i några veckor.

Dagens äventyr: Slirade med Stellan i modden i rondell, lattjolajbans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0