JUL

Imorgon lite innan slaget 13 sätter jag mig på buss 320 mot Västervik. På kvällen blir det julvaka i Totebo, ska bli spännande och se hur det går till. Julaftons dag tillbringas i Ankarsrum, sen ungefär när Ferdinand sätter sig under korkeken så sätter jag och Mr.T oss i bilen och kör mot Växjö för lite firande här.

Tänkte på en sak när jag plockade fram min lilla kartong med julsaker, det går mode i tomtar. Hittade 4 stycken som gick att sätta fram, resten var jag jaa jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva de men de var nog helt enkelt omoderna.

Brorsdottern Fanny undrade när hon var i kyrkan varför Jesus-barnet var uppspikat på väggen och varför han var av trä?! Svara på det ni.

Upptäckt i kylan: Läpparna känns väldigt skumma när man har läppsyl på sig i denna temperatur.

GOD JUL PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: kristin

Ang jesus: det är ju för att han skulle liad för våra synder. Eller är jag helt ute å cyklar?!



jag har ännu inte bestämt mig ang juldagen. Jag vill inte stanna i stenberga, men jag får se. Vet nog inte förrän juldagen....

2009-12-23 @ 19:48:57
URL: http://diverseprojekt.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0